I klass koostas mapi koera kohta, mis sisaldas pilte ja lugusid laste endi koertest ja koeratõugude tutvustusi



II klassi mapp kassidest tutvustas meile kasside osavust ja suhtlemismärke, sekka oli lisatud palju pilte ja laste joonistusi kassidest

III klass sai endale loositahtel õiguse teha mappi merisea kohta. Saime teada, et merisiga on ideaalne koduloom lastele- ta on sõbralik, suhtlemisaldis, ei hammusta peaaegu kunagi, tema eest on lihtne hoolitseda.

IV klassi ettekandest saime teada erinevatest närilistest ja nende algsest päritolust.

V klassi kalade mapp oli värvikirev nagu kalad akvaariumis. Tutvustati akvaariumikalade erinevaid liike, leiti vastuseid mitmetele küsimustele kalade toitumise ja elupaiga kohta. Lisaks sekka veel luuletused, joonistused ja pildid kaladest.

VI klass tutvustas meile küülikute ajalugu, nende toitumisvajadusi ja sobivaid elutingimusi.

Lisaks rõhutas VI klass reegleid igasuguse lemmiklooma soovijaile:
¤ Iga loom on elusolend, mitte tavaline mänguasi.
¤ Enne looma muretsemist tuleb koguda infot tema käitumise, toitumise ja hooldamise kohta.
¤ Loom on õnnelik, kui satub perre, kus teda armastatakse.
¤ Looma muretsedes võtad sa endale vastutuse tema eest hoolitseda. Enne, kui looma võtad, mõtle, kas sa suudad seda!
Tänud kõigile lastele, nende õpetajatele ja vanematele, kes lemmiklooma mappe koostada aitasid.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar